wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

Marcin Skocz skocz w post.pl
Śro, 14 Mar 2012, 00:59:04 CET

Dla mnie cała dyskusja zaczyna za bardzo odbiegać od rzeczywistości.
Jeśli jakiejś kategorii członkowskiej nie ma, to nie ma też ludzi z taką
kategorią członkowską. To jest proste. Statut ma rolę nadrzędną wobec innych
aktów stowarzyszenia i nie mogą one stać z nim w sprzeczności - więc żadne
opinie, interpretacje itp. nic tu nie zmieniają.

Pozdrawiam
Marcin Skocz