Re: wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

Andrzej Sawuła andrzej.sawula w zhp.net.pl
Śro, 14 Mar 2012, 12:20:45 CET

W dniu 14 marca 2012 10:19 użytkownik <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Ba ! Podstawowe.
> Bo odrzucenie skargi będzie oznaczać że wg organu nadzoru
> prawo stowarzyszeń dopuszcza aby w dowolnym momencie
> chwilowa większość członków (lub ich reprezentacja)
> mogła usunąć bez najmniejszego powodu
> dowolną mniejszość członków stowarzyszenia.

A można prosić o podpowiedź, który zapis Prawa o stowarzyszeniach miałby
się z tym kłócić? Bo ja tam nic takiego nie widzę i zawsze wydawało mi się
to oczywiste? (Wolność zrzeszania się nie oznacza, że stowarzyszenie musi
danego delikwenta przyjąć, tylko że państwo nie może zabronić mu wstąpienia
do stowarzyszenia).
--
Andrzej Sawuła