Re: wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Śro, 14 Mar 2012, 13:22:02 CET

----- Original Message -----
From: "Andrzej Sawuła" <andrzej.sawula w zhp.net.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 14, 2012 12:20 PM
Subject: Re: wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

W dniu 14 marca 2012 10:19 użytkownik <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Ba ! Podstawowe.
> Bo odrzucenie skargi będzie oznaczać że wg organu nadzoru
> prawo stowarzyszeń dopuszcza aby w dowolnym momencie
> chwilowa większość członków (lub ich reprezentacja)
> mogła usunąć bez najmniejszego powodu
> dowolną mniejszość członków stowarzyszenia.

A można prosić o podpowiedź, który zapis Prawa o stowarzyszeniach miałby
się z tym kłócić? Bo ja tam nic takiego nie widzę i zawsze wydawało mi się
to oczywiste? (Wolność zrzeszania się nie oznacza, że stowarzyszenie musi
danego delikwenta przyjąć, tylko że państwo nie może zabronić mu wstąpienia
do stowarzyszenia).
--
Andrzej Sawuła

Wiedzę że nie śledzisz dyskusji od poczatku.
Powtórzę iż mi chodzi o:

Czy wg Ciebie wolność zrzeszania oznacza że
członka spełniającego obowiązki
można w każdej chwili wywalić "na pysk"
ze stowarzyszenia ?

Czesław