Re: KADENCYJNOŚĆ było: Re: [Czuwaj] przepisy przejściowe

Ryszard P.-zhp.net ryszard.polaszewski w zhp.net.pl
Śro, 14 Mar 2012, 16:06:59 CET

>Zgadzam się z wypowiedzią Ani, że chorągwie w obecnej postaci są
>niepotrzebne. Ale to takie czcze gadanie, bo korpus komendantów jest
>dzisiaj
>zbyt silny i nie pozwoli chorągwi ruszyć.
>hm. Tomasz Grodzki

Nie wiem skąd takie przekonanie, że dalsze istnienie chorągwi zależy od siły
"korpusu komendantów". Na razie jest tak, że nie został przedstawiony
jakikolwiek konkretny projekt struktury ZHP, w której nie byłoby chorągwi.
Dopiero kiedy taki projekt ujrzy światło dzienne, będzie można o tym
poważnie
podyskutować i określić czy jest dla niego poparcie, czy tez nie.  Patrząc
na ostatnie 10 lat narzekania i zero projektów, nie spodziewam się w tej
dziedzinie przełomu.
pozdrawiam
Ryszard P.