RE: Re: KADENCYJNOŚĆ było: Re: [Czuwaj] przepisy przejściowe

TOGRO togro w togro.pl
Śro, 14 Mar 2012, 12:00:15 CET

A czemu twierdzisz, ze nie możemy się dogadać?
Odbył się Zjazd, który podjął jakieś uchwały. Mniej lub bardziej mądre, ale
podjęte przez przedstawicieli całego ZHP wybranych w demokratycznych
wyborach.
Jeśli komuś nie podoba się jakakolwiek z tych decyzji, to nie oznacza, ze
się nie dogadaliśmy.

A jeśli nie przyjęliśmy jakiejś uchwały (np. w sprawie zmiany PH), to też
podjęliśmy decyzję.

Myślę, że ZHP ma tak dużą wartość (jako marka), że ciężko przewidzieć
skutki, jakie przyniosłoby stworzenie kilkuset osobnych organizacji. A
niektórzy już do tego nawołują.

Zgadzam się z wypowiedzią Ani, że chorągwie w obecnej postaci są
niepotrzebne. Ale to takie czcze gadanie, bo korpus komendantów jest dzisiaj
zbyt silny i nie pozwoli chorągwi ruszyć.
Moim zdaniem należy zmierzać do ograniczania ich roli z przeniesieniem
uprawnień do hufców.
A inna sprawa, że część hufców należy dziś po prostu rozwiązać. Tyle, że
chorągwiom nie zależy na silnych hufcach - wolą słabe jednostki, które mają
głosy na Zjazdach i podtrzymują obecny stan.

Pozdrawiam
hm. Tomasz Grodzki
KI 30 Plus, Hufiec Otwock
tel. kom.: +48 602-262-488