Re: Re:wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Śro, 14 Mar 2012, 16:46:50 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 14, 2012 3:46 PM
Subject: Re:wykładnia = Re: [Czuwaj] g00rek - reaktywacja

> Czesław, ale "odrobinę" Ko"sekwen"cji. Co za różnica, wedle "Twojego"
> poglądu, czy "wypełnia" obowiązki "czy nie wypełnia"?
> Ty uważasz, że nie można "likwidować kategorii" członkow"skiej", więc
> nawet gdyby tenże "członek" nic nie robił, kradł pił i gwałcił, to i tak
> "takiej" kategorii" nie można zlikwidować", bo "nie" ma tego w statucie.
>
> Konsekwencji, a nie giętkości argumentów "się" trzymajmy.
> --

Ależ ja jestem konsekwentny. Napisałem to wyraxnie Piotrowi:
Piotrze masz całkowitą rację,
"...że stowarzyszenie (a w tym konkretnym przypadku jego władza)
 może zdecydować, że jakiś rodzaj członkostwa przestał istnieć...."
Tak, ale dotyczyć będzie to osób które jeszcze nie są członkami.

Po prostu od  10.03.2012
nie przyjmujemy NOWYCH członków wspierajacych.

Do tego stowarzyszenie ma 100% prawo

Czesław