[Czuwaj] CZARNOBYL

Przemek B ciemniak w gmail.com
Pon, 19 Mar 2012, 09:36:07 CET

Cel iprezy, jak kazdego rajdu fabularnego by dobro zwyciezyło a nie zło
:p,  dobra zabawa, poznanie trochę historii, teren na ktrym sie odbywa rajd
to tereny jeszcze trochę czynnego poligonu, Ci co byli wiedzą ze pokazy
grup SPAT przy tym rajdzie to  małe petardy, tu sie dzieje i to dużo.
Pyanie prosze jednak keirowac do organziatroów

i tu
https://www.facebook.com/#!/RajdCzarnobyl