[Czuwaj] OC

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 28 Mar 2012, 14:55:59 CEST

Tak. Ale zależy od tego, czy w procesie cywilnym poszkodowany pozwie ZHP
czy Ciebie osobiście.

Jeśli pozwie organizację i sąd zasądzi powiedzmy 600 000 tys, to 500 000
poszkodowany dostanie z ubezpieczania OC, a brakujące 100 000 będzie musiał
zapłacić ZHP. Lub Ty, jeśli pozwie Ciebie.

Praktyka pokazuje, że poza przypadkami skrajnymi, jak ten opisany w
artykule, to kwota ubezpieczania 500 000 zł jest bezpieczna...

Seascout