[Czuwaj] Re: Zjazdy nadzwyczajne w Stolecznej

Antoni Kurek antoni.kurek w mokotow.zhp.pl
Sob, 31 Mar 2012, 10:50:34 CEST

To wszystko jest bardzo proste. Komenda i Rada zwołały swoje zjazdy -
chciałem poznać ich motywy i dzięki Grzegorzowi Całkowi trochę lepiej
orientuję się w sytuacji.

Pomyślałem także, że warto spytać pozostałych ciał Chorągwi, bo - a
nuż? - one też mają coś ciekawego do dodania.

Komisja Rewizyjna - z tego, co się orientuję - na bieżąco spotyka się
z Komendą. Prawdopodobnie więc to właśnie wy najlepiej wiecie "o co
poszło" i dlaczego sytuacja jest aż tak dramatyczna, że trzeba
zwoływać aż 2 zjazdy nadzwyczajne. No i kto ma rację w sporze
Komendant - Skarbnik? Jest ta prywata w Chorągwi - o której pisał
Bartek Kowalewski - czy jej nie ma?

Instruktorzy, którzy Stołeczną widzą głównie na danych do faktur, nie
wiedzą prawie nic o tym sporze. To przepaść poznawcza w stosunku do
naszych reprezentantów we władzach Chorągwi. W takiej kryzysowej (?)
sytuacji (2 zjazdy!) dobrze byłoby nam wytłumaczyć co się dzieje.
Przecież zaraz będziemy wyrabiali sobie zdanie, wybierali nowych
delegatów (część mandatów wygasła).

Harcerska demokracja nie zadziała, jeżeli nie będziemy mieli dostępu
do informacji. A chyba nikomu nie zależy na zwoływaniu zjazdów tylko
po to, żeby się spotkać?

Pozdrawiam, Kurson