[Czuwaj] Zjazdy nadzwyczajne w Stolecznej

Przemek B ciemniak w gmail.com
Pią, 30 Mar 2012, 22:52:08 CEST

Druhu, jeżeli przeczytanie informacji od byłego juz Skarbnika Bartosza, nie
jest wystarczającym powodem by zwołać zjazd to już nie wiem jak to
wytłumaczyć, wczoraj odbyło sie spotkanie rady choragwii na której byli też
obecni komendanci Hufców (przynajmniej mój był).
Zle się dzieje i tyle, należałoby raczej czekać na odp Choragwii na
zapytania byłego skarbnika, bo juz jest wiele "???"
Ja się raczej zastanwiam, czemu obecna komenda skoro teraz będzie odchodzić
w zapomnienie, po co w ogóle sie pchała na stołek.