[Czuwaj] Zjazdy nadzwyczajne w Stolecznej

Antoni Kurek antoni.kurek w mokotow.zhp.pl
Pią, 30 Mar 2012, 16:56:00 CEST

Druhny i druhowie,

W ciagu ostatnich kilkunastu dni ja, skromny komendant szczepu,
dowiedzialem sie, ze jeszcze w tym roku odbeda sie dwa nadzwyczajne
zjazdy Choragwi Stolecznej. Pierwszy zwolala Komenda Choragwi na
pazdziernik, a drugi Rada Choragwi na czerwiec. W tle jest afera ze
zwolnieniem z funkcji Skarbnika Choragwi.

Co wiem o tej sprawie? Widzialem komunikat komendanta Choragwi i skan
uchwaly o zwolaniu zjazdu. Widzialem oswiadczenie Skarbnika Choragwi
wraz z lista pytan, na ktore nie uzyskal odpowiedzi podczas spotkania
Komendy. Widzialem wreszcie uchwale Rady Choragwi o zwolaniu zjazdu.
Mam w glowie metlik. Nie rozumiem dlaczego Skarbnik zostal zwolniony -
obie strony podaja inne powody. Nie rozumiem dlaczego Rada Choragwi
zwoluje jeszcze jeden zjazd 4 miesiace wczesniej, w najgoretszym
momencie przygotowan obozowych.

Podejrzewam, ze wszyscy kieruja sie tutaj dobrem Choragwi.
Oczekiwalbym jednak obszerniejszych wyjasnien zarowno od Komendy, jak
i Rady Choragwi dlaczego zdecydowaly sie zwolac zjazdy? Na razie nie
znam motywacji podjecia takich decyzji, ciezko jest mi wiec je
zrozumiec. A przeciez na dialogu opiera sie kazda demokracja - rowniez
ta nasza, harcerska.

Zwracam sie z prosba do odbiorcow tego e-maila o wytlumaczenie
instruktorom Choragwi tej sytuacji. Jawnosc przysluzy sie zarowno
sprawie, jak i nam - instruktorom.

Czuwaj!

phm. Antoni Kurek
Komendant Szczepu 60 i 148 WDHiZ