[Czuwaj] Polska Tradycja Mundurowa

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 11 Maj 2012, 13:26:00 CEST

> Czy na taki efekt reformy mundurowej chodziło ?

Ach... Teraz zrozumiałem.

Czyli chodzi Ci o to, że nie me efektów reformy?

Czyli że obecne mundury są takie same jak musztardy?

Czapeczki dla zuchów niczym nie różnią się od starych berecików zapinanych
pod szyją?

Damskie spódnice są tak samo funkcjonalne jak poprzednie, te rozpinane z
przodu?

Płaski guzik do pagonów uwiera identycznie jak dawny ze stopką?

Brakuje Ci szarego sznura który oznaczał "nie mam żadnej funkcji"?

Żal, że dwa mundury kupione w tym samym czasie wyglądają podobnie? (bo
zdarzało się, że musztardy różniły się i kolorem i krojem albo były po
prostu krzywo uszyte)

Szkoda, że nie trzeba zaraz po zakupie przeszywać guzików? (bo rzadko
pasowały do dziurek)

Ja tam się nie zgodzę. Reforma wprawdzie mogła pójść dalej (ja do dziś nie
rozumiem po co zapinamy kołnierzyk na guziki), mogła wypuścić wreszcie
koszule na spodnie, ale był to IMO krok w słusznym kierunku i wizerunkowo i
jakościowo jesteśmy mocno do przodu. Więc nie zgodzę się z Tobą Czesław, że
nic się nie zmieniło.

Ja wiem, że kiedyś (może za KIHAM nawet) to niebo było bardziej niebieskie
i dziewczyny ładniejsze. Ale mundury IMO, naprawdę, mieliśmy gorsze...

Seascout