[Czuwaj] pytanie kwatermistrzowskie

Piotr Wychowaniec piotr.wychowaniec w gmail.com
Śro, 30 Maj 2012, 11:53:28 CEST

Cześć,

szczerze mówiąc, nie spotkałem się z marką YATO, za to z namiotami TOYA
tak... i dziękuję. Brak jakości.

Co do sprzętu i jego żywotności, to z pełną odpowiedzialnością polecam
firmę "Romanik". Szpadle i łopaty z serii "Mecedes" używamy co roku od
zlotu w Kielcach 2007. Ani jeden nie uszkodzony. Jest to oczywiście droższa
sprawa, ale na prawdę sprzęt trudny do zniszczenia. Poza tym... motywacja u
dzieciaków inna... bo to "Mercedes"... każdy chce nim kopać :)

Podejrzewam, że młotki itd. też mają dobre. Mamy również siekiery z tej
firmy oryginalnie oprawione od 3 lub 4 lat tylko co roku ostrzone.

Cena jednak faktycznie jest trochę wyższa.

pozdrawiam