Re: [Czuwaj] Prywata: Praca dla łebskiej osoby.

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 21 Lis 2012, 13:35:42 CET

Ale przecież "zwis męski ozdobny" to taki stary żart z PRL-u jeszcze oparty
na faktach - do czego prowadzi zbytnie spolszczanie :) Zamiast krawata
który ma pochodzenie AFAIK chorwackie.

goo