Re: [Czuwaj] Prywata: Praca dla łebskiej osoby.

Gosia Grabowska gizabosia w wp.pl
Śro, 21 Lis 2012, 16:09:15 CET

Skoro powstał już taki, nazwijmy to, "offtopowy temat", to dorzucę tylko, że pokolenie Y (dzisiejsi dwudziestolatkowie) to według niektórych leniwi hedoniści, więc może być ciężko znaleźć osobę jednocześnie "dyspozycyjną i pracowitą" ;)
http://www.przekroj.pl/artykul/938607,952447-Zmierzch-ery-pracoholikow.html

Pozdrawiam,
Gosia