Re: [Czuwaj] Rola księdza - instruktora w środowisku harcerskim

steppenwolf44 steppenwolf44 w op.pl
Czw, 4 Paź 2012, 00:22:45 CEST

Cóż, wśród instruktorów ZHP pełniących wszelkie możliwe funkcje są farmaceuci, nauczyciele, lekarze, księgowi, inżynierowie, prawnicy, uczniowie i studenci, przedsiębiorcy, naukowcy i przedstawiciele wielu innych zawodów, więc czemu nie miało by być księży? Według mnie ksiądz - instruktor może pełnić dowolną funkcję, pod warunkiem że będzie szanował osoby nie będące katolikami (nie będzie wykorzystywał pełnionej przez siebie funkcji do "nawracania ich na siłę").

O roli księdza w środowisku nie podejmuję się pisać, bo nie mam doświadczenia w tym zakresie.

Pozdrawiam,
phm.Michał Piotrowski