[Czuwaj] Otwarcie HO

Mateusz Cebula mateusz.cebula w zhp.net.pl
Wto, 25 Wrz 2012, 15:04:41 CEST

Jeśli próbę otwierano na posiedzeniu hufcowej kapituły, to tak. Tak samo
jeśli jest osoba z przydziałem (nie przynależnością!) do komendy hufca a
hufiec nie ma kapituły to takim osobom próby "prowadzi" komendant hufca.
Ale jak ktoś ma przydział do komendy hufca i hufiec ma kapitułę hufcową to
IMHO próba powinna tam być otworzona, a decyzję w rozkazie ogłosi komendant
- nie powinno to być poza kapitułą, bo po co wtedy kapituła?

To takie moje zdanie.
Mateusz Cebula