[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 101, Numer 2

Antoni Kurek antoni.kurek w mokotow.zhp.pl
Pią, 5 Kwi 2013, 14:16:00 CEST

Podoba mi się ta cześć ustawy, która "prostuje" niektóre przepisy zawarte w
wielu innych aktach prawnych. Pozytywnie oceniam starania o niekorzystanie
z wizerunku i symboli harcerskich przez różne dziwne twory.

Zastanawiam się natomiast czy sprawiedliwe jest przyznawanie subwencji
tylko na podstawie liczebności. Powinno być jakieś kryterium jakościowe, bo
za kiepska robotę kasa się nie należy. Nie możemy się rozleniwic.

Oczywiście powstaje otwarte pytanie kto miałby oceniać te jakość. Wiadomo
że my wiemy najlepiej, a nie minister :-) Może to krok w stronę polskiej
federacji harcerskiej? Może trzeba zaangażować autorytet WOSM i WAGGGS?

Ciekawe jak to się rozwinie.

Cz!
Kurson