[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 101, Numer 2

Michał Matycz m.matycz w gmail.com
Pią, 5 Kwi 2013, 16:11:11 CEST

Myślę, że trudno to nazwać krokiem w stronę polskiej federacji harcerskiej
ze względu na to, że z poselskim kołem przy jej tworzeniu współpracowało
tylko ZHP. Tutaj (http://www.zhr.pl/node/738) uchwała RN ZHR w tej sprawie.

Cz!

Michał Matycz