[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 101, Numer 2

Rafał Klepacz czwartak w gmail.com
Pon, 8 Kwi 2013, 11:52:49 CEST

Ja konsekwentnie nie zgadzam się z podejściem, mówiącym, że jak jakas
organizacja jest dobra jakosciowo to musi być liczna a jak jest mała, to
jest lepsza jakosciowo.

Wszystki DOBRE drużyny jakie znam sa duże liczebnie.

Wszystkie SŁABE drużyny jakie znam są mało liczne.

Ludzie głosują nogami.

Mam wrażenie, że jednak coś stoi za tym, że jesli organizacja jest duża, to
znaczy, że coś musi być w niej fajnego, że ludzie sie do niej garną.

A więc kryterium ilościowe, pośrednio, świadczy o jakości...

Seascout