[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 101, Numer 2

Piotr Kołodziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Pon, 8 Kwi 2013, 11:58:04 CEST

O ile się garną... Ile znasz organizacji, do których ludzie się garną?
To jest właśnie takie błędne myślenie, że skoro ludzie się nie garną to
potrzebujemy publicznych pieniędzy, żebyśmy byli lepsi. A jak nadal
nie będą chcieli przyjść, to trzeba jeszcze więcej pieniędzy...
Moim zdaniem harcerstwo nie powinno być w żadnym stopniu uprzywilejowane
względem innych organizacji...
P.

--
Piotr Kołodziejczyk