[Czuwaj] składki - c.d.

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 17 Kwi 2013, 18:05:25 CEST

Dnia 17-04-2013 o 09:14:53 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> System jest nielogiczny także z innego powodu.
> Z jakiej sensownej przyczyny dziecko, które wstępuje do drużyny w
> październiku (a sporo takich, przeważnie najwięcej dzieci u nas w
> środowisku przychodzi w październiku) ma opłacić składki za okres
> styczeń-wrzesień, kiedy jeszcze w ogóle nie myślało o przynależności?
> Sprowadzając rzecz do absurdu. Jeżeli nowy zgłosi się w połowie grudnia,
> też mam obowiązek ściągnąć z niego składki, za cały rok, który właśnie
> się
> kończy.

Jeśli składke traktujemy jedynie jak sposób zasilenia budżetu to nie musi
być logiczna, chociaż to będzie rodziło pytania członków na które trzeba
znaleźc jakąś zjadliwą odpowiedź

> Niezależnie od tego, co Sikor (a może i Cyryl) sądzi o obecnej Radzie
> Naczelnej i jej członkach,

Tylko proszę Druhu nie bierz moich słów do siebie. Wszyscy nie znaczy
każdy.
> problem ewidentnych nielogiczności w obecnych
> zasadach został dostrzeżony i będzie przepracowany. Jako zwolennik zmian
> mam nadzieję na sukces. Z moich rozmów z członkami RN wynika, że są duże
> szanse.

Byle nie wyszedł z tego jeszcze gorszy "potworek"

> BTW. Tu muszę pochwalić Czesia Przybytka. Jak jakiś akt prawny mu się nie
> podoba, łapie za słuchawkę i objeżdża mnie od góry do dołu. Czy się z nim
> zgodzę, czy nie, czy mam swoje argumenty, czy nie, to inna sprawa, ale
> jest informacja zwrotna, jak nasze wypociny są przyjmowane w ZHP. Dzięki,
> Cześku.

No nie wiem czy Chciałbyć aby każdy tak dzwonił. Lepiej jak dzwoni jeden
który wcześniej obgadał sprawę z innymi.

Czuwaj !

Janusz Sikorski