[Czuwaj] Druzyna nie placi skladek

Paweł Chmielewski pawel.chmielewski w zhp.net.pl
Śro, 9 Sty 2013, 15:23:28 CET

Ponieważ Czesławowi to umknęło, więc nadrabiam za niego: ten kierownik
jednego z wydziałów to ja, Paweł Chmielewski.

Czesław, proszę o wskazanie wypowiedzi, w których wprowadzam czytelników w
błąd. Najlepiej umieść cytaty z moich postów i wyjaśnij zawarte w nich
błędy.
Prosiłem Cię o to już wczoraj w prywatnej korespondencji. Rozumiem, że
lepiej czujesz się dyskutując publicznie, więc jestem pewien, że pójdzie Ci
jak z płatka.
Póki co obwiniłeś mnie publicznie o wprowadzanie czytelników w błąd, a nie
wskazałeś w jaki sposób. Sam oceń rzetelność takiego postępowania.

Pozdrawiam,
Paweł Chmielewski