[Czuwaj] Ile zbiórek zastępu w roku?

Iza Staszczyszyn endrea w wp.pl
Pon, 14 Sty 2013, 15:47:19 CET

1. W drużynie mam 3 zastępy - dwa męskie, jeden żeński. Zastępowi chłopców
są średnio 4 lata starsi, zastępowa dziewczyn jest 2 lata starsza. Zastępy
składają się z dzieciaków w wieku 10-14 lat.
Zbiórki zastępów odbywają się co tydzień, raz w miesiącu jest zbiórka
drużyny/szczepu, co najmniej raz na dwa tygodnie odbywa się zbiórka zastępu
zastępowych. Czasem zdarza się, że zastęp stwierdzi, że akurat w danym
tygodniu strzeli sobie 2-3 zbiórki, bo taką mają potrzebę ;)

2. Identycznie jak u Darka Brzuski.

Pozdrawiam

hm. Iza Staszczyszyn
drużynowa 20 DHL "Czarny Wilk"