[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 103, Numer 5

lidia.kaszuba lidia.kaszuba w onet.eu
Czw, 27 Cze 2013, 12:37:32 CEST

Czuwaj!
Chciałabym się dowiedzieć czy wśród odbiorców są tacy którzy uczestniczą w organizacji obozu leśnego. To znaczy jadą w las i budują wszystko od zera. W moim hufcu dopiero dojrzewamy do takiego obozu a w związku z tym chcielibyśmy poduczyć się jak to robią inni. I gdzie warto jechać. Na pierwszy raz (czyli w przyszłe wakacje) chcielibyśmy wziąć poniżej 50 osób, ale nie jestem pewna czy jednak tej liczby nie przekroczymy. Czy są osoby, które mogłyby mi pomóc? Do których mogłabym przyjechać na kilka dni i zobaczyć jak organizujecie to?

Proszę o wiadomość prywatną żeby nie spamować innych.

Pozdrawiam Lidka Kaszuba
lidia.kaszuba w onet.eu