[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 103, Numer 5

TOGRO togro w togro.pl
Pią, 28 Cze 2013, 01:52:43 CEST

Mam pytanie w sprawie obozów.

Kto jest uprawniony do podpisywania umowy o dzieło lub umowy zlecenie w
czasie trwania obozu? Czy może to zrobić komendant? Czy musi mieć imienne
pełnomocnictwo, czy wystarczy, jeśli zostanie mianowany przez komendanta
chorągwi?

Pozdrawiam i Czuwaj!
___________________
hm. Tomasz Grodzki
Komendant Hufca ZHP Otwock

KI 30 Plus, Hufiec ZHP Otwock, tel. kom.: +48 602-262-488
GaduGadu: 1469337   -  Skype: togropl
Jesteśmy na Facebooku: Hufiec Otwock
Hufcowy kalendarz wydarzeń w Google
-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Rafał Bednarczyk
Sent: Thursday, June 27, 2013 11:50 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 103, Numer 5

Witaj,

wiekszosc obozow organizowanych przez szczepy hufca Warszawa-Mokotow sa to
wlasnie lesne obozy. Znam tez takie obozy z hufca Kielce-Poludnie i Poznan
7ka.

Sluze namiarami na priv

pozdrawiam
Rafal
Rafal Bednarczyk
członek GK ZHP, komisarz zagraniczny ZHP ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
mobile +48601317036 fax. +48223390606 http://zhp.pl