[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 103, Numer 5

Rafał Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Czw, 27 Cze 2013, 23:50:27 CEST

Witaj,

wiekszosc obozow organizowanych przez szczepy
hufca Warszawa-Mokotow sa to wlasnie
lesne obozy. Znam tez takie obozy z hufca
Kielce-Poludnie i Poznan 7ka.

Sluze namiarami na priv

pozdrawiam
Rafal
Rafal Bednarczyk
członek GK ZHP, komisarz zagraniczny ZHP
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
mobile +48601317036 fax. +48223390606
http://zhp.pl