[Czuwaj] ODP: Odp: Re: Dyskusje

parasol parasol w harcerstwo.net
Pią, 1 Sie 2014, 17:41:31 CEST

O jest dokładnie tak jak napisali Marcin i Borzek. To co ja wyraziłem jako cechę osobistą oni zobiektywizowali w czynnik programowy.

--
parasol

To oczywiście przekłada się na rozwój drużyny lub innej jednostki.

Borzek

Dnia Piątek, 1 Sierpnia 2014 13:45 Marcin Skocz <skocz w post.pl> napisał(a)

hm. Robert Borzecki
komendant
62. Szczepu Harcerskiego "Polanie"
Hufiec Warszawa Praga-Północ