[Czuwaj] ODP: ODP: ODP: Zlot ZHR w Parku Skaryszewskim

Czw, 31 Lip 2014, 09:12:12 CEST

Drogi Ksiendzu, ja to bardzo się cieszę, z tej, raczej chwilowej,
reanimacji listy DYSKUSYJNEJ.

A wracając do tematu - pomijając już kwestię w ogóle możliwości
wyłączenia z ruchu pieszego parku, to mnie zaintrygowała np. kwestia
osobliwej urody ogłoszenia w tym przedmiocie. Nie sądzisz, że PRowo to
nie wygląda najlepiej?