[Czuwaj] Prawo Harcerskie wg Mokotowa

Karol Darmas xkarold w gmail.com
Czw, 30 Kwi 2015, 16:19:02 CEST

Nie jestem instruktorem waszej organizacji, ale jako członek tej listy
dyskusyjnej przyglądam się temu co jest napisane.
Szczerze. Nie wiem. Mam się śmiać, płakać, współczuć wam, czy was żałować...
Życzę wam oświecenia, bo Dary Ducha Świętego mogą niektórych urazić, nie
tyle w dalszej dyskusji nad "tym", ile w refleksji nad ideą skautingu jako
taką.
pozdrawiam
i czuwajcie
ks. pwd. Karol Darmas HR