[Czuwaj] Prawo Harcerskie wg Mokotowa

Rafał Klepacz czwartak w gmail.com
Czw, 30 Kwi 2015, 16:25:21 CEST

Brakuje mi tu Olka Senka i tłumaczenia erystyki wg Schopenhauera.

Bo trochę nie ma sensu uczestniczyć w dyskusji,, jeżeli nie chce się
dyskutować, czyli przedstawiać jakieś argumenty za lub przeciw, tylko
stosować wrzutki w stylu: "to niepoważne", "nie wiem czy sie śmiać czy
płakać", "żal mi was" itp.

Nie można odnieść sie merytorycznie? Napisać jakie konkretnie ktoś ma
zastrzeżenia do tekstu w tej redakcji i dlaczego?

Seascout