[Czuwaj] kurs druzynowych

lidia.kaszuba w onet.eu lidia.kaszuba w onet.eu
Czw, 12 Lut 2015, 15:32:22 CET

Czuwaj,
chcialabym sie dowiedziec od bardziej doswiadczonych ksztalceniowcow i tych, ktorzy maja zdanie na trapiace mnie ostatnio pytanie. Slyszalam o pomysle zorganizowania kursu metodycznego z kazdej metodyki. Zastep kursowy skladalby sie z ludzi danej metodyki. Nie liczylby minimalnej 10 osob, o ktorych mowa w standardach. Kazdy zastep liczylby pewnie kolo 7 osob. Moje pytanie brzmi: co o tym myslicie?
Nie pytam o rozwiazania ktore mozna tu zastosowac. Chcialabym wiedziec raczej z czego wynika minimalne 10 osob wspomniane w standardach. Jakie zagrozenia widzicie przy tego rodzaju kursie?
 Pozdrawiam, Lidka Kaszuba