[Czuwaj] kurs druzynowych

Ryszard Polaszewski ryszard.polaszewski w zhp.net.pl
Czw, 12 Lut 2015, 19:34:12 CET

Ważnym elementem kursu są interakcje miedzy uczestnikami. Poza tym kurs
drużynowych powinien być podzielony na zastępy - wiec 10 osób to dwa
5-osobowe zastępy. Stąd wymóg minimalnej wielkości.
W sytuacji gdy macie kilku-zastępowy kurs łączony uważam, że nie ma
problemu.

pozdrawiam
Ryszard Polaszewski

-----Oryginalna wiadomość-----
From: lidia.kaszuba w onet.eu
Sent: Thursday, February 12, 2015 3:32 PM
To: czuwaj w listy.czuwaj.net
Subject: [Czuwaj] kurs druzynowych

Czuwaj,
chcialabym sie dowiedziec od bardziej doswiadczonych ksztalceniowcow i tych,
ktorzy maja zdanie na trapiace mnie ostatnio pytanie. Slyszalam o pomysle
zorganizowania kursu metodycznego z kazdej metodyki. Zastep kursowy
skladalby sie z ludzi danej metodyki. Nie liczylby minimalnej 10 osob, o
ktorych mowa w standardach. Kazdy zastep liczylby pewnie kolo 7 osob. Moje
pytanie brzmi: co o tym myslicie?
Nie pytam o rozwiazania ktore mozna tu zastosowac. Chcialabym wiedziec
raczej z czego wynika minimalne 10 osob wspomniane w standardach. Jakie
zagrozenia widzicie przy tego rodzaju kursie?
Pozdrawiam, Lidka Kaszuba