[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 117, Numer 2

lidia.kaszuba lidia.kaszuba w onet.eu
Nie, 4 Sty 2015, 16:55:14 CET

Czuwaj,
nie mogę znaleźć dokumentu regulującego jak powinno się odbywać przekazywanie turnusów podczas obozów. Nie wiem czy w organizacji jest to uregulowane. Jestem ze Stołecznej i na stronie znalazłam tylko protokół przekazania między turnusami. Czy coś poza tym istnieje, czy powinniśmy dogadać się między sobą - komendanci? Dodam, że jedziemy na dwa turnusy, w kilka środowisk/szczepów.

Nie pamiętam jak to dokładnie wyglądało w kuratorium zgłaszanie obozu. Nigdy nie zaznaczałam opcji turnusy, bo nigdy tego nie praktykowaliśmy. Czy jeśli będzie dwóch komendantów, każdy w swoim turnusie, to jest tam normalnie do wpisania każdy?

Czy lepiej zrobić dwa zgłoszenia i nie bawić się w turnusy?

Pozdrawiam,
Lidka Kaszuba