[Czuwaj] Składka a ZHP, WOSM i WAGGGS

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Śro, 7 Sty 2015, 10:21:49 CET

:)
Dodam tylko do elementu:
"Jeżeli chodzi o zbiórki publiczne, to po zmianach w ustawie jest już
rzeczywiście łatwiej."
że to m.in. działania GK ZHP doprowadziły do tych ułatwień :) - instruktor
ZHP jest autorem koncepcji zbiórki rejestrowanej i rozliczanej przy pomocy
strony internetowej (no i kilku jeszcze tam kluczowych elementów)
Pozdrawiam,

Lucjan Brudzyński
M: 604 124 750

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Przemek Bartecki
Sent: Friday, January 02, 2015 11:44 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Składka a ZHP, WOSM i WAGGGS

Dziękuję.
Moje pytania pojawily po styczniowym numerze z 2014 i stwierdziłem że odezwę
się bezpośrednio do Autora a że okazał się to skarbnik zhp to już druga
sprawa, po prostu brakowało mi takich informacji.

dziękuję

www.zapytaj.zhp.pl.
> Miejmy

> lub