[Czuwaj] Petycja do Rady Naczelnej ZHP

Rafał Klepacz czwartak w gmail.com
Pon, 29 Cze 2015, 08:09:41 CEST

Damian,

Kluczowe jest Twoje przekonanie, ze masz rację. TWOIM ZDANIEM 80% powodów
to brak zrozumienia zapisów PHiH. I dlatego chcesz zamknąc dyskusję. Mi się
wszyscy, którzy nawołują do zamknięcia jakichkolwiek dyskusji bardzo źle
kojarzą.

A dopuszczasz taką możliwość, że jakaś część instruktorów ma inne zdanie? I
że ma prawo prowadzić dyskusję na ten temat?

Może poczekajmy z wnioskami do zakończenia dyskusji o PHiH?

Zresztą, dyskusję o kształceniu, o której piszesz można tez prowadzic
równolegle do dyskusji o PHiH. Nie trzeba nikomu zamykać ust.

Seascout