[Czuwaj] Petycja do Rady Naczelnej ZHP

Pon, 29 Cze 2015, 08:20:13 CEST

Ej, Rafał wytaczasz takie wielkie słowa, moim zdaniem zupełnie
niepotrzebnie.

Petycja jest chyba właśnie po to aby sprawdzić ile osób ma podobne jak
Damian zdanie. Jeżeli bardzo wielu, to może wtedy warto rozważyć jego
propozycję (nie zamknięcia, ale wstrzymania). To chyba nie jest żaden
zamach na dyskusję czy zamykanie ust (może kneblowanie? To tak zawsze
chwyta za serce).

Nie wiem czy Damian ma rację, ale jeżeli ma to bez sensu jest czekać na
zakończenie dyskusji o PiPH, bo oczywiście z fałszywych przesłanek można
wyciągnąć fałszywe wnioski i rekomendować je dla Zjazdu.

hm. Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net
--
Nie wolno kłaniać się Okolicznościom