[Czuwaj] Petycja do Rady Naczelnej ZHP Piotr Kołodziejczyk

Rafał Klepacz czwartak w gmail.com
Pon, 29 Cze 2015, 13:18:46 CEST

Abstynencja to forma wstrzemięźliwości?

A może wstrzemięźliwość to forma abstynencji?

Potrzebujemy tej dyskusji o wartościach.

Seascout

W dniu 29 czerwca 2015 13:10 użytkownik harclot w poczta.onet.pl <
harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Rafał, przerabialiśmy to już x razy ...
> Wartością jest wstrzemięźliwość.
> W harcerstwie wyraża się ona m.in. poprzez abstynencję.
> Bo abstynencja to forma.
> Potrzebujesz bardziej łopatologicznego wyjaśnienia ?
>
> Czesław
>
> P.S.
> Nawet notorycznych pijaków widuję trzeźwych  ;)
> PC
>

> W dniu 2015-06-29 o 12:50, Rafał Klepacz pisze:
>
>  Sikor, ale najpierw musimy odpowiedzieć sobie na podstawowe pytania. Np.

>>> wiedzę (chociaż to już raczej pośrednio) i umiejętności. Więc dlaczego