[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 122, Numer 10

Michał Klimowski mich.klimowski w gmail.com
Wto, 30 Cze 2015, 14:22:31 CEST

Ja mam spory problem z tą petycją, bo widzę, że jej intencja jest inna niż
zakładałem czytając jej tytuł - w istocie chodzi zamknięcie jakichkolwiek
dyskusji o prawie i wpojenie wszystkim, że obecny kształt jest super i nie
powinno się go zmieniać, a nie tam "wsparcie drużynowych". Oczywiście
ładnie ubrałeś to w słowa, brzmi to wszystko racjonalnie - tez zgadzam się,
że poziom drużynowych jest nie najlepszy. Ba - sam nim jestem i popełniam
sporo błędów. Ale treść petycji oceniam jednoznacznie jako negatywną,
nacechowaną, wprowadzającą w błąd. *Dyskusja nad prawem jest potrzebna,
nawet jeśli popełniamy w tym czasie błędy* i fajnie że się ona odbywa. Nie
biorą w tej dyskusji udziału osoby całkowicie niekompetentne, przynajmniej
takie odnoszę wrażenie. A Ci, którzy nie realizują intencji P i PH raczej
nie pchają się do debatowania na ich temat. Rozumiem, że głównym zarzutem
druha jest fakt, że nie idzie ona po jego myśli? ;)

Dlatego jestem przeciwko obecnemu brzmieniu petycji. Chętnie podpisałbym
się pod wersją, w której nie ma mowy o ucinaniu dyskusji nad prawem, ale
zdecydowane oczekiwanie, żeby wesprzeć drużynowych w pracy nad nim.