[Czuwaj] Petycja do Rady Naczelnej ZHP Piotr Kołodziejczyk

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Pon, 29 Cze 2015, 12:50:50 CEST

W dniu 2015-06-29 12:20, Janusz Sikorski napisał(a):
> Widzisz Piotrze...
>
> W ogóle nie podobają mi się Twoje słowa :/
> Tak, harcerstwo ma uczyć myśleć. Bezwzględnie. Natomiast nie ma
> uczyć, jak  masz myśleć i tego, przynajmniej w naszym szczepie,
> unikamy jak ognia.
[ciach]
> sikor
>
> ps.
[ciach]
> a tak w ogóle to skąd wziąłeś to 80% chcących zmian ?
> w moim otoczeniu 100% nie chce. Więc chyba jednak coś nie teges.

Sikorze, jakoś mi nie pasuje 100% ludzie niechcących zmian w Twoim
otoczeniu do deklaracji, że nie uczycie jak mają myśleć.

Zastanawiam się, skąd Ty wziąłeś te 100%, ale to może kwestia czubka
nosa.

Adrian