[Czuwaj] PH wg Mokotowa

Helena Jędrzejczak helena.jedrzejczak w gmail.com
Nie, 3 Maj 2015, 23:45:42 CEST

Zapewne Adrian powinien przed albo po, a najlepiej przed, po i w trakcie
posta dodać dla jasności:
#ironia
#parafraza
#hiperbola
#zobaczciejaktojestjakużywamsikorowejstylistyki

I wtedy wszystko byłoby jasne, i nikt by się nie martwił, że go Adrian od
leni wyzywa.

Dobrej nocy,
h.