[Czuwaj] stylistyka

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 4 Maj 2015, 09:59:36 CEST

Dnia 03-05-2015 o 23:54:46 Helena Jędrzejczak napisał(a):

> Zapewne Adrian powinien przed albo po, a najlepiej przed, po i w trakcie
> posta dodać dla jasności:
> #ironia
> #parafraza
> #hiperbola
> #zobaczciejaktojestjakużywamsikorowejstylistyki
> I wtedy wszystko byłoby jasne, i nikt by się nie martwił, że go Adrian od
> leni wyzywa.

Ejjj chciałbym by to było jasne. Nie jestem aż tak dobry.
To nie moja stylistyka a pewnego Harcmistrza profesora, kierownika katedry
Pedagogiki Społecznej na Uniwersytecie Łódzkim. Ja tylko staram się
podążać śladami najlepszych. A, że w dzisiejszych czasach brzmi to twardo,
nieprzyjaźnie i dobitnie ? Trudno, ale dokładnie z takim samym podejściem
spotkają się nasi harcerze wielokrotnie w DOROSŁYM życiu poza kloszem.
M.in. do tego właśnie, ma nas przygotowywać punkt: "Harcerz jest zawsze
pogodny". I m.in. realizacji pracy z tym punktem służy sytuacja
wychowawcza, którą stwarzam pisząc w ten a nie w inny sposób ;).
Zawsze i wszędzie :)

pozdrawiam

niewyzywający sikor
(chociaż aż się ciśnie: Uderz w stół...)