[Czuwaj] uśmiech :)

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 4 Maj 2015, 08:24:13 CEST

Dnia 03-05-2015 o 23:54:46 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> Druhu Karolu, wychodzi na to że ja również położę się spać z
> nieplanowanym
> uśmiechem.

No i tyle z tego dobrego, że się ludzie uśmiechają choć nie planowali...

> PS. Czy mam druha odpowiedź przekierować do Sikora?
> Pytam, bo nie wiem, czy on jeszcze czyta tę listę,
> a odnoszę wrażenie, i widać już, że nie tylko ja,
> że to słowa kierowane nie do mnie, tylko do niego.

Czyta, czyta.
No cóż, złapałeś Karola w pięknym stylu.
Tyle, że to w dalszym ciągu niczego nie wnosi do dyskusji o PiPH.
Mogę ze swojej strony jedynie poprosić o dokładniejsze czytanie tego co
napisałem i chociaż próbę zrozumienia tego o co mi chodziło w danym
tekście.

sikor