[Czuwaj] Czat z hm. Krzysztofem Budzińskim z-ca Naczelnika ZHP

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 6 Maj 2015, 23:54:14 CEST

	Tomku,

	To może zostawmy na razie komunikację taką, jaka jest po poprawkach (na www
OB.pl)

	Ale fajnie by było, gdyby event na FB już był. A potrzebujemy do tego
fajnej grafiki, w czym Wy jesteście mistrzami.

	Ja jutro wysyłam mailing.

	Pozdrawiam

	Olek