[Czuwaj] Komendant obozu-zgrupowania-kierownik placówki wypoczynku

lidia.kaszuba lidia.kaszuba w onet.eu
Nie, 10 Maj 2015, 13:18:33 CEST

Czuwaj!
Chciałabym poznać opinie członków listy na nurtujący mnie temat.
W tytule wpisałam, że chodzi mi głównie o kierownika placówki-komendanta obozu, ale tez chodzi o całą kadrę zgrupowania, włączając w to kwatermistrza, magazyniera, kucharkę, pielęgniarkę, ratownika WOPR, inne(jakie?). Czy spotkaliście się z tym, aby każdemu dać "wypłatę" za pracę na obozie? Czy tylko np. kucharce, pielęgniarce, ratownikowi. A reszta była na wolontariacie?
Czy komendant i pozostała kadra zgrupowania też jest "opłacana"?
Jak w tej sytuacji z drużynowymi? Czy oni też powinni coś dostać?
Jestem ciekawa jak u Was się to praktykuje, jakie macie wypracowane działania w tym temacie?

Chodzi tu zarówno o obozu leśne jak i te organizowane na bazach harcerskich?
No właśnie czy taki komendant bazy coś otrzymuje za jej prowadzenie, czy jest na wolontariacie?

Pozdrawiam,
Lidka Kaszuba