[Czuwaj] Komendant obozu-zgrupowania-kierownik placówki wypoczynku

Marek Jedynak jedynak.marek w gmail.com
Nie, 10 Maj 2015, 22:20:08 CEST

Czuj duch!
Jeżeli komendant obozu odpowiada za życie uczestników i powierzone mienie,
dlaczego miałby nie otrzymać za to zapłaty?
W przypadku studentów, to okres wakacyjny - mogliby w tym czasie próbować
dorobić gdzieś. W przypadku osób pracujących - muszą poświęcić na taki
wyjazd część swojego urlopu.

To wszystko jednak kwestie związane z "tradycją" środowiska i możliwościami
finansowymi uczestników, ale i kadry organizującej obozy. Chyba nie
znajdzie się w tym przypadku złotego środka.

Pozdrawiam!
Marek Jedynak