[Czuwaj] Plan Pracy Obozu a rodzice

Karol karol.gro w gmail.com
Pią, 22 Maj 2015, 09:47:54 CEST

Nie widzę przyczyny, dla której powinniśmy to robić. Oczywiście można, ale
wiele informacji nie jest im potrzebna. Co więcej, niektórych możemy nie
chcieć zdradzać - często w planie znajduje się opis fabuły, który dla
uczestników ma być niespodzianką. Z doświadczenia wiem, że nie wszyscy
rodzice utrzymają tajemnicę.

Warto chyba rodzicom przesłać wersję zagregowaną - np. cele i zamierzenia,
najważniejsze atrakcje, rys fabuły. W przypadku pytań możemy podać
szczegóły harmonogramu (gdy ktoś chce dziecko odebrać wcześniej itp.). Ale
ja bym całego planu nie przesyłał.

Karol Grodzicki