[Czuwaj] Drużynowy jest Wolontariuszem (Marcin Wojtczak)

Przemek Bartecki ciemniak w gmail.com
Pią, 11 Wrz 2015, 12:43:10 CEST

Na blogu i w liście do Druhny Naczelnik o tym pisałem. Moim zdaniem może to
jest po to by brać udział w konkursach na szkolenie wolontariuszy
organziacji, ale można to zrobić inaczej.