[Czuwaj] Drużynowy jest Wolontariuszem (Andrzej Sawuła)

Przemek Bartecki ciemniak w gmail.com
Pią, 11 Wrz 2015, 16:14:41 CEST

To co wstawiłem na samym początku tej dyskusji, czyli list do Druhny
Naczelnik, to pod koniec września odnośnie moich uwag które tu też
przedstawiłem będę miał rozmowę z osobą wyznaczoną z GK by o tym
porozmawiać. Czemu tak późno ? Po prostu fizycznie do tego czasu jestem nie
dostępny. Jestem jej bardzo ciekaw, bo może się czegoś dowiem.
Tak jak we wcześniejszej wiadomości pisałem że w pewnych kwestiach na piszę
do MPiPS to już to zrobiłem :]

pozdrawiam