[Czuwaj] Drużynowy jest Wolontariuszem (Andrzej Sawuła)

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pon, 14 Wrz 2015, 08:55:53 CEST

Bo cały problem sprowadza się do tego ze System pracy z kadrą
(uchwała RN)
daje prawo wyboru umowy
(wolontariacka lub instruktorska)
a instrukcja GK wprowadza przymus